Българската марка "Хармоника" отдавна се е превърнала в символ за вкусна и отговорно произведена храна.
От първия продукт - киселото мляко, до емблематичните коктейли, които барманите на Хармоника ще ви предложат на Бакхус Трапеза Феста, изминаха повече от 15 години, през които те не направиха компромис със своите принципи. Екипът избра трудния, но естествен начин за производство на храна - чисти рецепти, без излишни съставки, никакви стабилизатори, консерванти и подобрители, задължително спазване на строгите регламенти за биологично земеделие и производство, партньорства и подкрепа за малки местни фермери, безкомпромисно качество и отговорност към природата и хората.
От "Хармоника" аргументират избора си с обратната връзка от клиентите, която ги мотивира да се усъвършенстват всеки ден, като градят доверие у всеки, който избира техните продукти в магазина. Брандът се старае да бъде добър пример и за други производители за това как може да се прави бизнес с отговорност и грижа. Неслучайно преди две години "Хармоника" стана една от първите B Corp сертифицирани компании в България. B Corp (Benefit Corporation) е мрежа, обединяваща марки и компании, ангажирани да работят с грижа за околната среда и в полза на общностите.
Посетете щанда на "Хармоника" на Trapeza Fest за един студен коктейл, за да се уверите в решимостта на компанията да търси нови решения, да вдига летвата, да продължава да се усъвършенства, за да отговаря на все по-високите стандарти за социална и екологична отговорност.