Този текст е част от зимния брой на списание "Баккус", което може да поръчате през bacchus.bg след 22.12.2022 с доставка до избран от вас адрес или да го откриете в търговската мрежа заедно с Капитал, а след време и в Elephant Bookstore, Wonderland Desserts & Cocktails, Chilli Hills Farm, Grape Central, La Cave du Moulin, SeeWines, Zoya, Фантастико, бензиностанции ЕКО и ЛУКОЙЛ и др. |
Революция. Hype software даде своето начало именно с тази мисъл. И тази нужда. Не харесвахме функционалностите на съществуващите софтуери на българския пазар. Не харесвахме сложността на управлението на процесите, непостоянството в обслужването, бавната работа, тежестта. Вярвахме, че българският бранш заслужава да бъде на световно ниво не само с продукта си, но и с управлението на процесите си. Обикаляхме заведения цяла година и осъзнахме една проста истина: много собственици на заведения са на същото мнение. Затова вложихме целия си опит от създаването и управлението на заведения и решихме да направим нещо по този въпрос.
Направихме повече.
Първо създадохме софтуер, който е интуитивен и изключително лесен за управление. Искахме да направим най-изчистения интерфейс дизайн, създаван някога. Без излишества. Обучението на собствениците и служителите буквално отнема по-малко от час. Искахме да създадем инструмент, който да пести време и да дава пълен достъп до много възможности, които да правят процесите бързи, лесни и удобни. Осъзнахме и
нуждите на съвременния собственик на успешно заведение:
да може да следи и контролира заведението си мобилно, без да се налага да бъде постоянно в обекта. И го реализирахме: hype software се интегрира автоматично в смартфона, таблета, лаптопа, дори в автомобила, и позволява на всеки собственик да проследява случващото се в заведението му, да добавя артикули, да следи поръчките и кой ги прави, доставки и консумация, да получава статистики в реално време дори от друг град или друга държава. Дори пресмятането и вкарването на ревизии вече не отнема часове, а минути. С което печелим за клиентите си един от най-важните им ресурси: времето. Помислихме още върху следния въпрос:
Отговорът е пред всяко едно успешно заведение: отношението и постоянното качествено обслужване. Поради тази причина нашият сeрвиз не се случва на следващия ден или с часове закъснение, а е 24/7 - защото понякога и няколко минути забавяне могат да изиграят критична роля. Днес вече има сигурни сътрудници, на които да се обадиш по всяко време и които се ангажират да разрешат казуса моментално и с човешко отношение.
Голяма част от успешните бизнеси в глобален аспект са такива, защото предприемчиви хора са си задали въпроса: какво ме дразни и как мога да го разреша? Помислихме какво още ни дразни; какво не желаем нито за себе си, нито за клиентите си. И това е непостоянството в цената на софтуера: при нужда от допълнителна услуга да трябва да се заплаща допълнителна такса, после още една и още, и още. С което първоначалното бюджетиране понякога се надвишава в пъти. Бизнес моделът ни запазва това, което искахме да видим като удобство за всеки бизнес:
цената е една и съща и включва пълния капацитет от функционалности
на софтуера с денонощна поддръжка. Без уловки. С постоянство и мисъл винаги за реалните нужди на клиентите ни 2022 г. ни донесе ръст с още 400%. И това се отнасяше само за hype 1.0. Днес обаче открехваме вратата към 2023.
И ви представяме еволюцията на hype 2.0.
Работихме дълго време по разрешаването на пореден аналогов проблем, защото вярваме, че дигитализацията в почти всеки аспект прави едно заведение отлично смазана машина. Интегрираме изкуствен интелект, който ще спести време при приемане на стока в заведението, респективно въвеждането на тази стока в склада на софтуера. Всяко заведение работи с поне 4-5 доставчика. Много ресторантьори в момента не въвеждат стоката си в софтуера, защото изисква време и изключителна прецизност на тема количества, доставна цена, име на продукт, номер и дата на документ. Това е една от най-отговорните и тежки функции, ако искаш да работиш правилно, да следиш доставки, себестойности (среднопретеглени и на последни доставни цени).
Вече просто сканираш или дори само снимаш документа,
изкуственият интелект ти го прочита и добавя в софтуера, задачата ти е само да провериш дали всичко е наред, след това просто потвърждаваш и готово. Минути.
Стремим се всяка функционалност в hype да бъде толкова лесна, че всичко да се случва с удоволствие и минимални усилия. Защото следейки цените на продуктите, които зареждаш, а те се променят често в условия на икономическа криза, можеш да вземаш по-информирани решения за крайна цена на съответния артикул от менюто, откъдето се сформира и печалбата на заведението. Всичко е свързано и често
малкото води до голяма разлика между успешно заведение
и кораб с пробойна, от която изтичат ресурси.
Вече е възможно да добавиш и партиден номер и срок на годност, като софтуерът следи сроковете, с което можеш да погледнеш напред във времето, за да видиш какво изтича, за да го реализираш веднага - отново за да спрем понякога неволното изтичане на ресурси от заведението и да оптимизираме проследимостта и разходите. Ако тази всекидневна операция се извършва от управител/мениджър, със сигурност той ще
има много повече време, което да отделя за своите служители и гости,
осъществявайки нивото на обслужване, което всеки собственик на заведение иска за имиджа и успеха на бизнеса си.
"Революция!". Щастливи сме, че 3 години по-късно и стотици клиенти това вече не е просто мечтата, която беше нашият стимул от самото начало. А реалността, която е споделяна от успеха на клиентите ни. Споделяме я и с вас. Защото вярваме, че работата на всяко добро заведение заслужава да бъде hype.
Вижте и чуйте за hype успехите на клиентите от работата ни тук. |