Ходенето на ресторант с дете може да е предизвикателство. Освен да следиш на чия маса се намира то, дали повече гледа в чинията или в телефона, да се пребориш с "аз това не го ям!", съществува и един истински проблем - какво всъщност предлагат ресторантите за децата ни? Още по-актуален въпрос в извънредното положение е "Мога ли поне веднъж на седмица да поръчам качествено и здравословно детско меню отвън, за да не готвя няколко пъти на ден?"
Чували сме, че децата във Франция седят на масата като малки благородници, не се мажат със спагети, не ядат "вързани" пред таблет и не тичат с индиански викове. Затова и навсякъде са добре дошли в заведенията. Какво да направим ние в България, за да осигурим уважение и ключово място на малките на нашата маса? Може ли да има модерно, гурме детско меню, базирано не на полуфабрикати, а на качествени и сезонни български вкусове?
Mastercard и МаsterChef зададоха тези въпроси в праймтайма пред стотици хиляди зрители и поставиха началото на разрешаването му в една семпла и много нужна стъпка: Новото Българско Детско Меню, готово за всеки ресторант.
Храната като посланик на любовта и свързаността между хората сега, когато са по-разделени отвсякога, минава като тънка червена нишка и в новата кампания на Mastercard "Вкусът на дома". Историята на "Вкусът на дома" започна още миналата Коледа. Коледата на 2019 г. - летищата бяха оживени и хората пътуваха спокойно от единия до другия край на света. Над 4 милиона наши сънародници живеят в чужбина. За тези, които нямаха
възможност да се върнат на родна земя и за техните близки Mastercard още тогава започна емоционалната си кампания "Вкусът на дома" - възможността да изпратиш безценен колет с традиционни български вкусове на близък зад граница.
2020 г. промени перспективата за Коледа и празниците около нея, а и целия ни познат начин на живот. Пътуванията станаха трудни, а близки хора останаха разделени за дълго. "Кутията с традиционни вкусове" на Mastercard придоби нов смисъл, затова с помощта на Кашон от Хармоника компанията отново събра любимите български вкусове, налични за покупка онлайн и готови да бъдат изпратени до всеки близък или приятел, който се намира далеч от България*. Всеки, закупил кашон с "Вкусът на дома" на https://kashonharmonica.bg с карта Mastercard, участва в месечната томбола за безплатен колет, с който негови близки или приятели ще получат късче от дома и емоцията, която носят родните вкусове.
Опитайте и вие, започнете нещо безценно!
*По законови изисквания за пратки с храна, промоцията касае колети в рамките на Европейския съюз.