В последните месеци трима от най-големите актьори ни завъртяха главата като рекламни лица на алкохолни брандове за аперитив, шампанско и уиски.
Campari обяви британския актьор Клайв Оуен за лице на кампанията си Campari Red Diaries 2017. Една история обвързана с коктейли ще бъде разказана в късометражни филми. Следва се класическия формат на дневника, като догодина ще гледаме 12 истории на бармани от цял свят.
Началото на кампанията ще постави късометражен film noir - Killer in Red. Сценарият и режисурата са на Паоло Сорентино. Основен герой е Клайв Оуен. Така Оуен става поредният актьор в списъка на рекламите на италианския аперитив след Кейт Хъдсън, Ева Грийн и Ума Търман. Посоката, в която поема рекламата на бранда, а именно - филмът, се случва за първи път в историята му.
Останалите филми ще се режисират от родения през 1987 г. Иван Олита, който вече е правил документални фийчъри за лейди Гага, Карл Лагерфелд и Майли Сайръс.
Премиерата на Killer in Red и стартът на кампанията Campari Red Diaries ще е на 24 януари 2017 г. в Рим.
http://www.multivu.com/players/uk/7946751-clive-owen-paolo-sorrentino-campari-red/
Тази есен Dom Pérignon пусна на пазара селекцията си от реколта 1998 г. Името й е Р2 /от "Second Plenitude", което значи, че виното е отлежавало минимум 12 години/. Кампанията за Р2 се казва Meet the Ultimate Dom Pérignon, P2 Plénitude Deuxième. Touched with plénitude и в нея единственото действащо лице, освен бутилката, е Кристоф Уолц. Чернобелите кадри и няколкосекундното промо видео документират цялата гама от емоции, които актьорът изпитва докато отпива глътка от чашата си. Фотографът е 26-годишният Били Кид, известен с портретите си, включително на Джордж Буш, Джеф Куунс, Лени Кравиц, Джеймс Франко.
Кристоф Уолц е известен ценител на хубавите вина и един от най-ценните съвети, които дава пред "Блумбърг", е: "Ако не сте подготвени да оцените това, което имате в чашата си, по-добре си сипете бира."
Към трейлъра звучи и "Одата на радостта". И каква друга музика може да очакваме, когато две величия се срещнат?
Това е първият от трите предвидени филма. Или както Макконахи пояснява: това ще е една история в три действия.
Идеята е историите, които ще разкаже Макконахи за уискито, да достигнат най-младото поколение потребители. "Брандът малко е прашасал, наистина. Но смятам да направя изцяло ново негово представяне". Вместо лице, Макконахи става, освен всичко останало и глас на кампанията. А официалното й име е "It’ll Find You".