Посещението на ресторант вече не се свързва само с консумация на храни и напитки, а и с търсене на различни преживявания и емоции. При днешното изобилие на пазара едно от предизвикателствата пред ресторантьорите е да се отличат и затова все повече от тях пазаруват от специализирани месарници, млекарници и пекарни.
"МЕТРО България" обединява всички тези места под един покрив и съвсем наскоро обнови два от ключовите си сектори в магазина си на бул. "Цариградско шосе" в София - "Месо" и "Пекарна". Щандовете са с качествени продукти и с нова визия, основана на концепцията "малък магазин в големия магазин".
МЕСО с доказан произход |
Месото е в основата на голяма част от ястията в българската кухня, а потребителите са все по-взискателни към този вид продукт. Всички млени меса от насипната витрина са собствено производство без изкуствени оцветители, подобрители и овкусители, а влаганите суровини са с пълна проследимост от доставчици с високи стандарти за безопасност (IFS, BRC). Потребителите ще могат да избират между месни продукти с изцяло български произход и нестандартни предложения за нашия пазар като филе или бутче от пъдпъдък.
За професионалистите от кулинарната сфера има мляно месо по авторска рецепта, налична е и услугата за вакуумиране на месо, която гарантира по-добро съхранение и удължаване срока на годност. Месарницата идва и с изцяло обновена визия и интериор.
ПЕКАРНА, а не просто хляб |
Приготвянето на хляб - една от най-устойчивите традиции у нас, е в основата на новата пекарна на "МЕТРО България". Компанията инвестира изцяло в ново оборудване и на новия щанд всеки може да наблюдава отблизо процеса по приготвяне и изпичане на изделията. Всекидневно изпечените продукти ще бъдат специално обозначени.
Обновените щандове на "МЕТРО България" ще посрещнат всички професионални и крайни клиенти в тяхното празнично пазаруване, за да им осигурят богат избор, а приятната атмосфера ги превръща в модерно и вдъхновяващо пространство за всички кулинари.