Скорошна реклама на "Кнор" представя прочутият готвач Марко Пиер Уайт, приготвящ традиционно ястие от Ямайка, използвайки техните бульони. Според критиците, в клипа Уайт приготвя безлична смес от ориз, грах и пиле, и за да подчертае родството й с карибската кулинарна традиция, непрестанно повтаря, че тя е ямайска.
Рекламата предизвика гняв сред ямайската общност във Великобритания. Според нейни представители компанията заслужава да бъде съдена за клевета и уронване на доброто кулинарно име на Ямайка. Има даже онлайн петиция, настояваща за публично извинене, събрала над 500 подписа.
Симпатизанти на възмутените ямайци казват, че това е пример как не бива да се постъпва по отношение на деликатната материя на културните навици и националните особености и опитите да се извлече комерсиална облага от тях.
Готвачът, който е считан от мнозина за кръстникът на съвременната британска кухня, е лице на Кнор от 2007. Наскоро той бе наречен "богат идиот" от съдия, който отхвърли иска му на стойност 15 хиляди британски паунда за дял от кръчма, носеща името му с цел привличане на повече посетители.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
21, 03, 02 Ноември 2013, 21:03
Марко успех в Сървайвър ти гарантира известност,немой се кара с хората.
-1