България се нарежда сред първите пазари, които ексклузивно предлагат супер-премиум газираната безалкохолна марка Three Cents, след успешното ѝ придобиване от страна на Кока-Кола ХБК през 2022 г. Продуктовата гама на бранда у нас включва дванадесет свежи етикета, дистрибутирани в избрани премиум барове в страната.
Mарката бе представена на българския пазар преди броени дни, на три специални последователни събития. Специален гост на представянията в София - на 5 юли в 5L Speakeasy Bar, в Пловдив - на 6 юли в С.И.П.И., и във Варна - на 7 юли в Култура Speakeasy Bar, бе един от четиримата основатели на бранда - Джордж Цирикос. Той разказа любопитни детайли относно историята, философията, мисията и постиженията на Three Cents през годините, а гостите имаха рядката възможност да се насладят на оригиналните вкусове на марката и да опитат свежи коктейли.
-
Джордж Цирикос, един от четиримата основатели на Three Cents
"Нашата визия е да бъдем водещият 24/7 партньор за напитки, осигурявайки точните продукти за всеки повод и време на денонощието. Three Cents е супер премиум газирана безалкохолна марка, доказала своите предимства на близо 40 пазара, и вярваме, че е перфектното допълнение към нашето портфолио", сподели Христина Георгиева, маркетинг директор в Кока-Кола ХБК България, като добави: "Убедени сме, че Three Cents ще разгърне потенциала си и ще допринесе за развитието на коктейлната култура у нас в унисон с нарастващия потребителски интерес. Брандът предлага изключително разнообразие от свежи вкусове, които със сигурност ще провокират въображението на барманите, както и сетивата на гостите в премиум заведенията в страната."
-
Христина Георгиева, маркетинг директор в Кока-Кола ХБК България
Продуктовата гама на бранда у нас ще включва единадесет свежи стандартни напитки - Pink Grapefruit Soda, Mandarin & Bergamot Soda, Cherry Soda, Pineapple Soda, Sparkling Lemonade, Ginger Beer, Tonic Water, Dry Tonic, Aegean Tonic, Lemon Tonic, Plain, както и едно специално предложение без захар -Tonic Water Zero.