За втора година фондация "За Нашите Деца" дава старт на кампанията "Оборище дарява", която обединява социално отговорни обекти в едноименния район в столицата.
Кампанията се реализира в най-детския месец - юни и вдъхновява с каузата си множество ресторанти, пекарни, магазини, зали за събития и други бизнеси да застанат в подкрепа на щастливото детство. През целият месец юни локациите ще отчисляват средства от избрани продукти или услуги - ще може да пробвате сладолед и пица с кауза, да се освежите с лимонада и кафе или да вземете за вкъщи зехтин, торта или бургер. В кампанията участват и различни обекти с нехранителни продукти - детски аксесоари и творчески материали, медицински услуги и козметика. Ключовата визия отново е дело на талантливата художничка Нанда Ментешева.
Целта на "Оборище дарява" е да събере средства в подкрепа на децата и семействата, които имат нужда от безвъзмездните услуги на фондация "За Нашите Деца" и не на последно място да даде гласност на необходимостта всяко дете да живее и да се развива в семейство, в първите и най-важни години от своя живот.
"Вярваме, че и тази година ще обединим хора, за които семейството и щастливото детство са ценност и са съпричастни към каузата ни.", казват от фондацията.
Първото издание на кампанията обедини 31 локации от район "Оборище" - любими ресторанти, магазини, сладкарници, кафенета и галерии. Благодарение на всички участници, техните клиенти и партньорите на организацията, инициативата набра 25 000 лв. в подкрепа на ранното детско развитие. Събраните средства подпомогнаха дейността на фондация "За Нашите Деца" и до края на 2023 г. специалистите й подкрепиха над 4000 деца и техните семейства.
" С "Оборище дарява" искаме да покажем, че всеки може да е част от каузата ни и обединени можем да постигаме повече. Радваме се, че успяхме да разширим обхвата на инициативата и все повече бизнеси намират смисъл да се включат в нея. Така ни помагат да достигнем до повече хора и показваме добрите примери, които си заслужават.", споделя Антония Попова, мениджър "Кампании и ключови партньорства" към фондацията.
Със старта на кампанията се включиха 48 участника. Пълният списък с локации и повече информация може да откриете на страницата тук.
Кампанията се реализира с основната подкрепа на лаборатории Синево, Булвест Принт, Print.bg и с медийната подкрепа на Нова Броудкастинг Груп, Българската телеграфна агенция, Българското национална радио, Бакхус, OFFNews, Новите родители, Момичетата от града, Лицата на града.
За допълнителна информация: Добромир Петров, мениджър "Връзки с обществеността" - тел. 0885191423, email: [email protected]