Едва ли някой е пропуснал новината, че на 7 януари 2024 в Холивуд се проведоха 81-вите награди "Златен глобус". Със сигурност няма да ви занимаваме с номинираните и спечелилите (само можем да ги поздравим), това е леснодостъпна информация. Вълнуващият детайл за бакхустническата общност - нашите стари и любими познайници Moët & Chandon са официалният шампанско партньор по време на наградите, вдигайки тост за постиженията на развлекателната индустрия.
За начало на вечерта, Moët & Chandon продължи своята установила се във времето благотворителна инициатива "Тост за добра кауза", която подкрепя избрана инициатива от номинираните холивудски звезди. Тази година в помощ на мнoжеството трудолюбиви актьори и създатели на филми, шампанско къщата си партнира с Motion Picture & Television Fund - нетърговска организация, създадена да е в полза на работещите и пенсионираните членове на развлекателната индустрия, за да създаде "Фонд за подпомагане на екипите", в тандем с "Тост за добра кауза". Този фонд, който ще предостави ресурси и мигновена подкрепа на филмовите и телевизионните екипи, засегнати от скорошната стачка, поставя акцент върху филантропския дух на хората от индустрията в най-важната за тях вечер, тази на наградите "Златен глобус".
Номинираните за престижната статуетка, сред които Марго Роби, Дуа Липа, Опра Уинфри, Хелън Мирън, Аманда Сайфред, Америка Феррера, Елизабет Банкс, Елизабет Олсън, Розамунд Пайк, и много други, вдигнаха тост с Moët Minis на червения килим, в подкрепа на повече от 20 благотворителни инициативи. На всеки благотворителен тост от номиниран или негов приятел, присъстващ на събитието, Moët & Chandon отвърна с дарение към "Фонд за подпомагане на екипа".
Moët Impérial Brut олицетворява наложилия се в годините стил на марката и се отличава с ярък плодов аромат, забележителен вкус и елегантна зрялост. В допълнение на вечерята е присъствало и Moët & Chandon Rosé Impérial, спонтанно и лъчезарно шампанско, създадено да отразява непринудения стил на марката, а тя приканва всички почитатели на киното да отбележат и вкъщи с бутилка Moët & Chandon сезона на наградите, точно както правят и филмовите звезди.
За Moët & Chandon
Марката е основана през 1743 г. от Клод Моет и е издигната до международна известност от неговия потомък Жан-Реми Моет, който мечтае да "сподели магията на шампанското със света". От кралския двор до червения килим, от Studio 54 до тенис състезанията от Големия Шлем, Moët & Chandon събира ценителите на всички вълнуващи и необикновени моменти. С най-големите и най-разнообразни лозя в Шампан, марката предлага универсално и многостранно портфолио от шампанско за всеки повод и вкус. Всяка бутилка е лесна за обикване - от емблематичното Moët Impérial до изтънчената колекция Grand Vintage, от освежаващото Moët Ice Impérial до съблазнителното Moët Rosé Impérial - широкият спектър от вкусове и аромати предизвиква ззаслужена възхита. Чрез Natura Nostra, дългосрочната програма за устойчивост на Moët & Chandon, марката работи за опазване на биоразнообразието в региона, а от 2009 г. брандът подкрепя и филантропски инициативи чрез инициативата "Тост за добра кауза".
За наградите "Златен глобус"
Като водещи награди в индустрията от 1994 г. насам, годишните награди "Златен глобус" почитат големите постижения, както в телевизията, така и в киното. През последните три десетилетия, от таксите за излъчване на наградите "Златен глобус" се акумулират дарения в размер от над $55 милиона към благотворителни инициативи свързани с развлекателната индустрия, включително програми за стипендии, проекти за реставрация на филми и други.
За Фонда за кино и телевизия
MPTF (Motion Picture & Television Fund) подкрепя хиляди души в развлекателната индустрия със социални услуги, финансова помощ, жилища и грижа за възрастни хора. От грижи за деца до живот и остаряване с достойнство и цел, MPTF е там, за да напътства хората от индустрията. През 2021 г. MPTF получава хуманитарната награда Оскар на името на Жан Хершолт за работата си по време на пандемията, а по време на спирането на работата през 2023 г. се свърза с 14 000 членове на индустрията и предоставя над 8 милиона долара помощ. Повече от 100 години изключителната щедрост на развлекателната общност позволява на MPTF да предоставя благотворителни услуги на нуждаещи се членове на професионалистите от бранша.