IKEA отваря временен, "гурме" ресторант в Париж. Ресторантът се казва Krogen и ще бъде отворен от 7 до 25 юни в квартала "Маре". Ресторантът кани аматьори готвачи да премерят силите си в него, като им оставя пълна свобода на интерпретациите с няколко условия: менюто, което приготвят трябва да се състои от три ястия на стойност 10 евро, и да съдържа едно от известните в цял свят предложения от кафенетата на веригата.
До края на май ще бъдат избрани 24 полуфиналисти, и после 15 от тях ще се състезават в самия ресторант. Наградата: стаж при Ален Дюкас и ваучер за IKEA от 500 евро.
Вечерята ще се сервира в 20 ч., местата са 30. Печалбата от проекта ще е изцяло за благотворителност.
Krogen е само един от примерите за рекламно-маркетинговата кампания на IKEA в последните две години, която минава изцяло през ресторантите и храната й.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights