Компанията Volkswagen е известна и с това, че продава в павилионите си едни от най-вкусните къривурстове в Германия. През 2015 г. производителят на коли, попаднал в скандал за измама с вредните емисии, е продал повече вурстове, отколкото автомобили. По-точно, 7,3 милиона къривурста срещу 6,3 милиона коли.
Явно в конкурентната Daimler-Mercedes наденичките са не по-лоши, ако съдим от случката, разиграла се на годишното събрание на акционерите миналата седмица.
Компанията поръчала 12 500 вурстчета за 5 500-те участници във форума. Горе-долу по два на човек. Но на един от тях толкова му се усладили, че решил да си опакова няколко за вкъщи. За беда в този миг бил забелязан от колежка-акционер. Първоначалният тих спор между тях прераснал в сканадал. Толкова сериозен и неудържим, че се наложило организаторите да извикат полиция.
Жената е подала оплакване за нанесена обида срещу любителя на вурстове.
Манфред Бишоф, председател на Борда, коментира, че инцидентът е предизвикан от самите наденички: те били швабски специалитет, където е домът на "Мерцедес", и рядко се намират в Берлин.
"Догодина или ще поръчаме повече, или ще се откажем от тях", цитира председателя в. "Телеграф".
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights