В първия рекламен клип на шотландското уиски Haig Club група приятели пристигат по суша, въздух и вода за луксозен купон в замък в Северна Шотландия. Режисьор е Гай Ричи, а сред "приятелите" е и Дейвид Бекъм. И докато появата му като рекламно лице отдавна не учудва никого, любопитното в случая е, че той участва в разработването и лансирането на уискито, заедно с най-големия производител на алкохолни напитки Diageo и известния британски предприемач и продуцент Саймън Фулър /включително мениджър на групата "Спайс гърлс", а след това на Виктория и Дейвид Бекъм/. Брандът, който попада в раздел single grain, се произвежда в Cameronbridge distillery в Шотландия. Най-старата дестилационна фабрика за зърнено уиски в Шотландия е основана през 1824 г., а семейната традиция в този занаят може да бъде проследена до началото на XVII век.
За създаването на бранда от компанията се вдъхновяват от собствените си архиви. В тях попадат на реклами от 20-те години на ХХ век, когато уискито Haig се рекламира като "The clubman’s whisky". Синята бутилка също е с препратка към традициите на производителите. Дегустацията на уискито се прави в сини чаши, като по този начин оценката се базира само на аромата и вкуса, а не и на цвета. Лансирането на Haig Club /35 евро за 700 мл/ беше в края на 2014 г., а оттогава насам Дейвид Бекъм присъства на купони за представянето му в различни точки по света. Кампанията обикновено е свързана с отварянето на pop up магазини на марката.
При откриването на такъв временния магазин в Мадрид наскоро Бекъм се срещна с испанския посланик на марката, актьорът Алекс Гонсалес. След въпросите на журналистите към Бекъм относно уискито, те отново го попитаха дали съпругата му Виктория е била причина да напуснат Испания/Бекъм беше играч на "Реал Мадрид" от 2003 до 2007 г./. Той отвърна дипломатично и с усмивка, че причината е краят на договора му.
Тонове мастило обаче продължават да се пишат по повод крилатата фраза на Виктория Бекъм от онези години, че Испания мирише на чесън. Предполагаемото й недоволство от една от най-използваните съставки в испанската кухня неизменно излиза в разговорите всеки път, когато се спомене името Бекъм. Дотолкова, че рекламата на броя на испанското "Венити феър" с нейно интервю през 2014 г. се завъртя изцяло около фразата й: "Никога не съм казвала, че Испания мирише на чесън".