Смъртта на големия артист Дейвид Боуи породи и нов феномен: "Боуиманията". На нея се дължи и внезапният колекционарски интерес към едно почти забравено вино.
Виното е свързано с Vicente Gandía, една от 15-те най-големи изби в Испания, основана преди повече от 120 години. Семейната изба е известна освен с добрите си вина, и с активната си благотворителна дейност.
Преди три години те се ангажират с проекта Whatever It Takes. Идеята е серия вина да бъдат спонсорирани от знаменитости. Избрани са Джордж Клуни, Пенелопе Круз, Coldplay, Пиърс Броснан, Шарлийз Терон и Дейвид Боуи. Спечеленото е дарено за инфраструктурни проекти в Африка. В бутилките има и голяма доза авторство на известните шестима: освен послание за бъдещето, те са автори на етикетите.
Вината са три червени, едно бяло, едно розе и една кава. На Дейвид Боуи се паднало сира.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights