С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини

Smoothie времена

Бакхус
02 Април 2015, 23:52
Share Tweet Pin it Share

От известно време американската кафе верига "Старбъкс" се концентрира върху т.нар. smoothies (пасирани миксове от плодове и зеленчуци). Последната добавка към менюто е серията Evolution Fresh Smoothies, която вече се предлага в заведенията от веригата в щатите Калифорния, Вашингтон, Орегон и Аляска.

Търговската цел е Starbucks да "отхапе" 2.2 млрд. дял от пазара на смутита.

Новите напитки са направени от кисело мляко и студено пресован сок и се предлагат в три вкуса – Сладки зеленини,  Ягода и Манго-морков, всички на цена 5.95 щ.д. (почти 11 лв. ) Уникалното предимство е възможността към смутитата да бъде добавено модерното къдраво зеле (kale).

Къдравото зеле нашумя в последните няколко години, заради високото си съдържание на антиоксиданти, витамин К и желязо.

Starbucks започна да тества интереса на клиентите си още през 2008 г., с въвеждането на шоколадово, манго-портокалово и ягодово смути със суроватка на прах.

През следващите месеци компанията обещава още продукти с йогурт, като например парфе. 

Share Tweet Pin it Share
Ключови думи:  Starbucks
1 Коментар
  • Profile preview
    BarBQ
    22, 35, 03 Април 2015, 22:35

    Манго-морков звучи вкусно. xD

    ! Оценка
        +1

Реклама »