Като всяка мащабна фентъзи поредица и "Игра на тронове" има френетични почитатели, готови с часове да разискват телевизионната адаптация на книгите на Дж. Мартин.
Сериалът "Игра на тронове", характеризиран от създателите си като кръстоска между "Властелинът на пръстените" и "Семейство Сопрано", е сред най-успешните проекти на НВО. Преди време компанията участва в създаването на специалната тематична бира, на чийто етикет се чете "Валар моргулис" - фраза на старовалириански, език който се познава от познавачите на сагата.
А австралийска рекламна агенция подготвя представянето на колекция от 12 бели и червени вина за любителите на историята. Всяка от бутилките е кръстена на някои от родовете или героите на повествованието. Към колекцията върви и серия специално създадени чаши.
Проектът "Вината на Вестерос" не се реализира в сътрудничество с НВО или Джордж Мартин.
В експозето, представящо колекцията се казва: "Игра на тронове" върви добре с две неща: вино и писъци. Писъците се продават трудно, затова ние се заехме с виното."
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
19, 28, 21 Юли 2014, 19:28
Наздраве!!
23, 17, 18 Юли 2014, 23:17
Наздраве!
Предразсъдъците са за ограничените.
17, 21, 11 Юли 2014, 17:21
20 доларчета е екстра цена.
+1
Най-четени статии // за Октомври
Реклама »