В глобален мащаб на онлайн-търговията в момента се падат 3,7% от продажбите на бързооборотни стоки като храни, напитки и козметика, пише Агро.бг. Специалисти смятат, че този дял ще нарасне до 5% през 2016 г., тъй като все повече вериги развиват сайтовете си и се ориентират към подобен вид продажби.
В момента най-големият онлайн търговец е Амазон Гросъри. Сред търговците има и български фирми, предлагащи родни стоки на сънародниците ни в чужбина.
Сайтовете за онлайн пазаруване се промотират чрез различни форми на абонамент и пазаруване на едро, което намалява крайната цена за потребителя.
Инвестициите в подходящо пакетиране, използването на социалните мрежи за реклама и създаването на гъвкави вериги за доставки допълнително ще ускорят развитието на онлайн търговията с храна, напитки и козметика.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
20, 42, 09 Юли 2014, 20:42
Скоро китайски ориз и пица с клика на айфона.
18, 57, 09 Юли 2014, 18:57
Все повече се доверяваме на мениджъра,в избора си за храна.Затова предварително е добре да знаем вкусовите му качества:)
Най-четени статии // за Октомври
Реклама »