Наскоро американски ресторантьори се събраха на среща, на която обсъдиха стратегиите и тактиките си за набиране и задържане на лоялна клиентела, пише Food Republic.
Собственик на нюйоркски ресторант споделя, че купил шейна за децата на клиенти, които за първи път виждали сняг, други владеели изкуството да не се натрапват и да са почти невидими. Сред по-съвременните прийоми обаче, е онлайн шпионирането, което се практикува открито навсякъде.
Ник Коконас, съсобственик на чикагския ресторант "Алинея", открито признава, че проучват клиентите си онлайн, следят за техни интереси и предпочитания и им изготвят досиета. Ресторантът, който има 3 мишленски звезди, разполага с база данни за 190 хил. души. Най-притеснителното в разточителната система за шпинонаж е друго признание на Коконас: "Преди да дойдете, ние преглеждаме данните за последното ви посещение, какво сте харесали и какво не, колко пъти сте посетили тоалетната..."
Хората едва ли очакват вечерята им в ресторант да бъде интимно събитие от частен характер, но воденето за бележки колко пъти са посетили тоателтната като че ли минава представата за добър тон и почтена игра.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
21, 39, 01 Юли 2014, 21:39
"Хората едва ли очакват вечерята им в ресторант да бъде интимно събитие от частен характер, но воденето за бележки колко пъти са посетили тоателтната като че ли минава представата за добър тон и почтена игра."
ЦРУ и Уикилийкс бобена чорба да си сварят!;) :) ;) :)
Много кодирани коментарите Тук Брей!!!
+1
21, 14, 01 Юли 2014, 21:14
Хаххаха, това е вече прекалено. Просто може да ми дадат карта за отсъпка вместо да ме следят дали ходя до тоалетна :)
Предразсъдъците са за ограничените.
+2
19, 08, 01 Юли 2014, 19:08
Това не е много добра характеристика за ресторантьорството,по американски.
+1
Най-четени статии // за Октомври
Реклама »