Шефът на фирмата за луксозни стоки LVMH,притежаваща Дон Периньон, заяви, че бъдещето на компанията е ясно и бляскаво, че след 20 години пак ще се пие Дом Периньон, а айфон може и да не съществува.
В интервю пред CNBС Бернар Арно, който е начело на концерна LVMH, казва: "Често сравнявам нашия бизнес с други бързо изгряващи индустрии. Много се възхищавам например от Епъл и айфон. Самият аз имам айфон но дали след 20 години хората още ще използват айфон? Може би не. Може да имаме различен продукт, нещо ново, по-иновативно. Но пък съм напълно сигурен, че и след 20 хората още ще пият Дом Периньон."
Първото кюве Дом Периньон е било произведено през 1921 - относително скоро в сравнение с останалите пенливи вина от портфолиото на LVMH. За сравнение шампанското Рюинар се произвежда от 1729.
Монахът, дал името си на шампанското, е открил за първи път някои техники на винопроизводството през ХVІІ в и Арно вярва, че тези корени в миналото са залог за бъдещето на различните брандове на LVMH.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
20, 12, 18 Май 2014, 20:12
Абсолютно.Дом Периньон на всеки празник;)
20, 54, 12 Май 2014, 20:54
"Дом Периньон" е класика в шампанското и ще се пие, въпросът е кой може да си позволи да пие точно тази марка.
"Вьов Клико" е също качествено пенливо вино, на което човек може да се наслади на личен празник.
"На народите с къса памет преходите са им много дълги.." Тони Филипов, Д-р
+2
16, 06, 12 Май 2014, 16:06
Е, много ясно. Тоя намерил какви неща да сравнява. Периньона винаги ще се пие, а смартфоните може да са заменени от други устройства, но това не значи, че iPhone ще спре да съществува.
+2
Най-четени статии // за Ноември
Реклама »