Бирата може да е един от символите на Германия, но консумацията й в последните 25 години е спаднала с една трета, предава "Капитал".
Новите поколения предпочитат спиртните и неалкохолните плодови напитки. Само за миналата година продажбите на бира са спаднали с 2%.
Традиционните семейни пивоварни, които са под натиск и заради повишените разходи за енергия, стъкло и малц, се борят за оцеляването си, а някои са принудени да затворят врати.
"Пазарът е изключително напрегнат. Трябва или да намалиш цените, или да развиеш нов вид бира и да го продаваш като висококачествен", обяснява пред Reuters Йозеф Шрадлер, който управлява Weihenstephan. Според него свиващият се пазар заплашва малките и средните пивоварни в Германия.
В опит да повдигне слабият експорт секторът се опитва да вкара в списъка на световното наследство на ЮНЕСКО известния закон за чистотата, според който бирата трябва да се прави само от четири съставки – малц, хмел, мая и вода.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
20, 33, 04 Май 2014, 20:33
Биричката е нещо чудесно, наздраве! :)
Предразсъдъците са за ограничените.
+1
13, 42, 25 Април 2014, 13:42
Като дойде лятото могат да разчитат на мен за скромно повишение на печалбата.
:)
+2
13, 37, 25 Април 2014, 13:37
Немската бира си е немска бира.Затрудненията са обичайни,освен това идва Световното по футбол.
-2
Най-четени статии // за Ноември
Реклама »