Най-голямата световна верига кафенета "Старбъкс" съобщи, че започва да предлага на клиентите си бира и вино, предаде ДПА, цитирана от "Дневник".
Още през 2010 компанията е опитвала да предлага бира и вино след 16 ч. и оттогава идеята набира скорост.
Преди броени дни компанията обяви и пускането на ново приложение за смартфон, чрез което клиентите могат да заплащат сметката си като разклатят телефона.
"Старбъкс" има над 20 100 заведения в света, включително около 11 500 в САЩ.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
18, 18, 20 Март 2014, 18:18
Ех хич не обичам да си ги мешам ама нали периода е такъв,ще "мърляме" вкусове;)
-1