Единственият български производител на бебешки инстантни каши продължава да се представя добре на пазара. "Слънчо" работи в остра конкуренция с мултинационалните компании, които могат да си позволят агресивно налагане на продуктите.
Свищовската фирма е отчела лек спад. За изминалата година продажбите са за 4 млн. лева, което е свиване с 4.4% спрямо предходната година.
През настоящата "Слънчо" ще се опита да модернизира производството, но дали това ще се случи ще зависи от одобрението на проекта им, търсещ европейско финансиране.
Освен чуждите компании на пазара за детски храни в последно време се наложиха и множество частни бебешки кухни. Те оперират в големите градове, но там е съсредоточен и основният процент на раждаемостта. Тя на свой ред продължава да спада и това отваря нови трудности.
Въпреки това, според Нина Данчева, член на борда на директорите на "Слънчо" заложените прогнози са реалистични.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
14, 34, 03 Февруари 2014, 14:34
какво ли е качеството ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
+2
19, 25, 31 Януари 2014, 19:25
Много ги харесвах като консинстенция.Даже и сега бих си хапвала но трябва да има за децата:)
-1 +1
11, 17, 31 Януари 2014, 11:17
Раждаемостта спада - ще им спадат и продажбите на бебешки храни. Просто и ясно.
+2
Най-четени статии // за Октомври
Реклама »