По повод международния Фестивал на храната в Сидни, рекламната агенция WHYBIN/TBWA е избрала интересен начин да популяризира събитието - чрез пресъздаване на националните флагове на различни държави. Те са направени от храна, повече или по-малко характерна за страната.
Райетата и звездите на Америка например са от хот-дог, кетчуп и горчица. Италианският флаг е от домати, босилек и паста, гръцкият - от фета сирене и маслини, а японското изгряващо слънце е топка ориз, покрита с филе от риба тон. Турция се представя чрез локума (Turkish delight на английски), Испания чрез чорисо и ориз.
Храна е красноречив, а и дипломатичен посредник, та едва ли в този случай ще има обидени.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
15, 30, 23 Февруари 2014, 15:30
Найс:)
+1
09, 05, 05 Февруари 2014, 09:05
Браво за идеята на ДАНТОС
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
+2
11, 59, 30 Януари 2014, 11:59
От каква ли храна ще направят нашия флаг? Кисело мляко, краставици и червени чушки? :D
+7
Най-четени статии // за Октомври
Реклама »