Прочутият производител на шампанско Veuve Clicquot съди малък италиански производител заради цвета на етикета, пишат италианските медии.
Ciro Picariello е фамилна изба в Кампания, произвеждаща 3 500 бутилки Брут Контадино годишно.
Veuve Clicquot, които са част от гиганта LVMH, имат претенции към цвета на етикета на италианския производител, тъй като бил твърде сходен със собствения им жълт етикет. Според тях потребителите можели да се объркат, да купят оранжевото Брут Контадино, вместо френското шампанско и да причинят вреди на "Вдовицата".
Италианският сайт WineNews.it. описва историята като сблъсък между Давид и Голиат. Базиран в Реймс, концернът Veuve Clicquot е вторият най-голям производител на шампанско в света, с 18 милиона бутилки годишно.
Жълтият етикет на "Вдовицата Клико" отговаря на 137C от скалата Пантон, цветът е регистриран от собстсвеника Мое Хенеси като търговска марка.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
18, 57, 08 Февруари 2014, 18:57
Въобще не си приличат етикетите!
Защо ли ме гризка крамолната мисъл,че „Veuve Clicquot“ и „Ciro Picariello“ правят театро!
Сега снобите ще почнат да купуват едновременно и от двете - за да сравняват!
От покачените приходи ще има и за хонорари на адвокатите,и за Клико,и за Киро!
И вълкът ще е сит,и агнето цяло,...и овцата отново бременна!;)
-1 +1
18, 46, 08 Февруари 2014, 18:46
Това оранжевото даже и на оранж не прилича,едва ли ще привлече клиентите на оригинала;)
-1
18, 40, 24 Януари 2014, 18:40
Дребнавост. Едното е морков, другото - царевица. А и потребителите не избират виното само по цвета на етикета.
+1
Най-четени статии // за Октомври
Реклама »