След безвкусната реклама с "дяволското бебе", което уплаши Ню Йорк, дойде и новината за 8-месечно дете, заведено в един от най-луксозните и софистицирани ресторанти на Америка.
"Алинея" има 3 звезди от Мишлен и клиенти, които плащат стотици, само за да ги включат в списъка на чакащите за маса. В подобна обстановка семейна двойна пристигнала с невръстната си рожба, която не спряла да плаче.
След неприятната случка главният готвач и собственик Гранд Аказ написа в Туитър, че невръстните посетители са нежелани в заведението му.
Американските медии нарекоха случая "бейбигейт" и говорят за дебат, макар че реакциите са напълно единодушни - деца нямат място в луксозните ресторанти. Мнението се поддържа и от хора с деца, които нямат против да изведат рожбите си в по-непретенциозни места, където са предвидени високи столчета и детско меню.
Изданието Food Republic се допита до Ед Харди, ресторантьор и баща на 9-месечно момченце, който обобщава случая: "Хората ходят на ресторант, за да си побърбят в приятна среда, да сменят обстановката и да опитат храна, различна (и по-добра) от онова, което почива в хладилника им - всичко това на някаква разумна цена. "Алинея" не предлага нищо от горното. Тя предлага нещо като спектакъл. Вие бихте ли завели детето си на спектакъл? Напълно приемливо е диригентът на цялото представление да не привества ревящи бебета. Единственото учудващо е, че са стигнали до решението за забрана чак сега."
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights