Едва началото на годината е, но "Циферблат" Лондон вече е "претендент за най-доброто новооткрито заведение" на списание Time Out. В заведенията на компанията клиентът плаща само за престоя, а не за консумацията си.
Идеята възниква в Русия, където има девет кафенета "Циферблат".
На влизане, клиентът си взима и настройва стар алармен часовник и на излизане бива таксуван с дребна сума за всяка минута, прекарана вътре, без да се брои чая, кафето или сладкишите, които е консумирал. Във фейсбук страницата на лондонския "Циферблат" можете да предложите име на някой от старинните часовници - правилото е да не влизат в употреба преди да бъдат кръстени.
В "Циферблат" клиентите се обслужват сами и дори мият чиниите и приборите си преди да си тръгнат.
Собствениците на проекта смятат, че Лондон е идеалното място за подобно начинание, тъй като хората там веднага разбрали концепцията.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
23, 41, 13 Януари 2014, 23:41
Много интересна инициатива.
Предразсъдъците са за ограничените.
18, 54, 13 Януари 2014, 18:54
Иновативно, интересно, но не смятам, че ще добие популярност. Това с миенето на чашите и приборите след употреба никак няма да се хареса по нашите ширини, макар и да няма задължителен характер. :)
Евентуално бих се навил да го направя, ако има някакво намаление на крайната цена, ако си измиеш приборите. :D :D
+1
17, 22, 13 Януари 2014, 17:22
Това е твърде задължаващо.Лично аз не бих мила чинийка пред непознати,притеснявам се.
-1
Най-четени статии // за Октомври
Реклама »