Полската изба Каса Мариол е открила находчив начин за популяризиране и реклама - чрез писалка, която вместо с мастило, пише с вино.
Мастилото е направено от каберне совиньон и според създателите си оставя незабравим отпечатък върху всичко, до което се докосне.
От компанията прекарали доста време в експерименти докато достигнат нужната консистенция и трайност на виното. След което разпратили специалните писалки на потенциалните си бизнес-партньори.
Тази любопитна иновация е поредната идея, че Полша през последните години бързо се развива по отношение на виното - потребителското търсене расте, и, често смайващо и за самите поляци, започва да стъпва на крака полско производство на вино. Повече по темата - в предстоящия брой на списание "Бакхус", който ще бъде разпространен на 12 октомври - безплатно до всички абонати на в. "Капитал", и в луксозните места за продажби на списания и вестници.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
22, 37, 13 Октомври 2013, 22:37
А дали има надпис, че не се препоръчва за ученици?
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.