Шуменско реши да се опита да задоволи исканията на българите не само в областта на бирата, но и в пазаруването. Съгласно проучването, което компанията наскоро проведе сред хиляда свои клиенти, около 88% от тях биха използвали ретро-мрежички вместо найлонови торбички за покупките си. В резултат на това Шуменско пусна на пазара 20 хил. промоционални червени плетени мрежички, побиращи по шест бутилки Шуменско премиално от 500 мл.
"Кампанията е изключително успешна, като за наша радост голямата част от ретро пакетите се изчерпаха за по-малко от две седмици. Ако побързат обаче, истинските фенове все още могат да открият своята мрежичка с Шуменско в някои от по-големите магазини в страната", обясни Цветелина Милчева, бранд мениджър на марката на Карлсберг България.
Според авторите на идеята, привлекателността на мрежичките е различна за различните поколения - на по-възрастните те навяват носталгия, докато по-младите ги виждат като еко-алтернатива на найлоновите торбички. Също така, хората между 20 и 35 години явно "разчитат" и кодираната шега върху етикета "Социалната мрежа", който препраща към изключително успешната рекламна кампания на Шуменско през 2011 година.
Инициативата на Шуменско съвпадна с въвеждането на Наредбата за задължително заплащане на найлоновите торбички с минимална цена от 15 ст. в магазините у нас от 1 октомври. "Преминаването към екологични решения за пазаруване е световна тенденция и сме доволни, че като част от "зелената" политика на Карлсберг, успяхме да реализираме тази кампания у нас", допълни Милчева.
С личния си пример инициативата на Шуменско подкрепиха и популярни българи, сред които Денис Ризов и Звезди от Ахат, певицата Рут Колева и говорителят на Българската бирена партия Ивайло Крайчовски.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights