В годината на своята 130-годишнина Каменица доказа, че все още е сред най-предпочитаните бири у нас. По данни на ACNielsen, пивоварната компания е лидер на българския бирен пазар с пазарен дял от 31,3% за септември. Това е и ръст от 3,8% в сравнение с миналата година.
Според генералния директор на Каменица Драган Радивоевич задоволителните цифри са резултат от опитите на компанията не просто да е в унисон с очакванията на потребителите, но и да ги изпреварва.
Така, през тази година Каменица пусна на пазара четири нови продукта – Каменица Пшенично, лятната Каменица Фреш Лимон, 6% Тъмно от Каменица и Тъмно от Астика. Освен всичко друго, по случай юбилея си бирата претърпя и промени във визията си – нова стъклена бутилка (включително и за марката Астика, която фигурира с бутилка от 600 вместо стандартните 500 мл) и нови разфасовки.
Според ръководството на компанията иновациите и солидните инвестиции в производството (тази година те достигнаха 18 млн. лева) ще останат приоритети за Каменица и занапред.
"Каменица" АД е водеща пивоварна компания в България, част от групата компании StarBev Group. "Каменица" е единствената българска компания, която съчетава трите пивоварни традиции: белгийската, немската и чешката. Портфолиото й включва както местните марки Каменица, Астика, Бургаско пиво, Славена, така и междунаридните марки Stella Artois, Beck’s и Staropramen. Компанията оперира с две пивоварни в Пловдив и Хасково.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
19, 24, 27 Май 2013, 19:24
Майните навсякъде сме добри!
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ