Световноизвестното шампанско Moët & Chandon наскоро лансира нова глобална рекламна кампания с участието на актрисата Скарлет Йохансон. Холивудската звезда е лице на марката от март 2009 г., когато стана първата знаменитост, посланик на Moët & Chandon.
Кампанията, която ще включва печатна, интернет и външна реклама, се състои от три снимки, направени от британския фотограф Тим Уолкър. Заснети в старинно имение на Moët & Chandon в Еперне, Франция, фотографиите комбинират екстравагантна постановка с романтични мотиви, създавайки усещане за изящност и разкош.
"Moët & Chandon, най-обичаното шампанско от 1743 г. насам, е универсален символ на радостта от живота и успеха. Тази нова кампания изтъква завръщането на неизменната елегантност и блясък, които са присъщи и на Moët и на Скарлет" каза президентът и CEO на компанията Даниел Лалонд.
Кампанията е била създадена по време на празненствата "Почит към наследството", организирани от Moët & Chandon миналата есен. Участието на Скарлет Йохансон пък акцентира върху дългогодишната тясна връзка между марката и киното. Moët е официалното шампанско на наградите Златен Глобус от почти две десетилетия насам, както и официално шампанско на наградите Оскар. Поколения легендарни актьори, актриси, продуценти и режисьори са празнували с Moët & Chandon.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights