Най-новата разновидност на една от най-изисканите напитки в света - "Мартини", вчера направи своя български дебют. Празнично-златното MARTINI® GOLD е резултат от съвместните усилия на италианската компания и дизайнерското дуо DOLCE&GABBANA.
По време на представянето на MARTINI® GOLD, което се състоя в столичния клуб "Маскара", за първи път беше показан и ексклузивният видео-клип, съпровождащ този вермут. Вдъхновен от творчеството на Федерико-Фелини, черно-белият клип пресъздава автентичната атмосфера на романтичен Рим, типичен декор за италианските филми от 1950-те и 1960-те г. Негов режисьор е шведът Йонас Окерлунд, а главната роля се изпълнява от Моника Белучи. Сред останалите участници присъстват и самите Доменико Долче и Стефано Габана.
Двамата дизайнери споделят, че за пръв път са работили върху проект като MARTINI® GOLD, но са останали много доволни от резултата. "Свързани сме с "Мартини" повече от 10 години, споделяме общи ценности и еднакво се гордеем със своите италиански корени", допълват те.
За разлика от другите видове "Мартини" - Bianco, Rosato, Rosso и Estra Dry, MARTINI® GOLD е с бутиково производство и у нас цената му ще доближава 40 лв, заявиха от фирмата "СофСток", която е официалният вносител на напитката в България.
Новото "Мартини" е със златист цвят и с наситен аромат, в който се долавят нотки на цитруси, джинджифил, пикантни подправки и круша. Напитката е приятна както сама по себе си (и с голямо количество лед), така и в различни коктейли, като например със сухо пенливо вино тип MARTINI Spumante Brut или пък с водка, за класическия коктейл "Мартини".
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights