Производителят на изисканото шампанско, превърнало се в предпочитано питие на модния нюйоркски елит през 1970-те г., реши да отдаде почит на една от иконите на тази ера - художника Анди Уорхол. Заедно с дизайнери от лондонския Колеж за изкуство и дизайн "Св. Мартин" Дом Периньон създаде шест нови етикети, напомнящи за стила на Уорхол. Подобно на вдъхновения от него поп арт, те са смели, ярки и шарени - и са първите нови етикети за бутилките на Дом Периньон от 1921 г. насам, отбелязват някои медии. Шампанското в тях е реколта 2002 г.
Лимитираната колекция излезе на пазара преди седмица и ще се продава за ограничен период от време. Цената на всяка бутилка от 750 мл отвъд океана е приблизително 150 долара.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights