Най-жестоката конкуренция на пенливите от Шампан не се казва Просеко, Кава или английско пенливо вино, а... Виагра. Така поне твърди Пиер-Еманюел Тетанже, изпълнителният директор на къщата Taittinger, и така изкова една от култовите реплики на срещата Global Luxury, организирана от Reuters миналата седмица. Той също прогнозира, че до 15 години износът на шампанско за Китай ще надмине този за Щатите.
Друго негово очакване е, че продажбите на шампанско ще се увеличат и ще върнат старите си позиции благодарение на слабото евро.
"Тревожа се за пенсиите, тревожа се за дълговете на нашите държави, и затова, че ще имаме по-малко пари", каза Тетанже, "но винаги ще ни остава време да правим любов и да пием Шампанско... дори ще го правим по-често".
Както повечето къщи в Шампан, Taittinger също беше засегната през 2009. Но според прогнозите на Тетанже тази година продажбите й ще нараснат с 10 до 20 процента.
"Китай са новите САЩ, няма никакво съмнение, че след 15 години това ще е по-силният и благодатен пазар.
Тетанже добави и че няма нищо по-хубаво от чаша шампанско срещу стреса и напражениео в модерния свят.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights