Новото списание се позиционира в една хибридна ниша: на списанията за храна и за мъже. Таргетът му са "мъже, които не готвят често, но добре, и са между 30 и 54 години" според издателите Gruner + Jahr. В блога на Андрю Лосововски за медийни новини http://www.losowsky.com/magtastic/2009/like-esquire-but-with-meat/ се казва: Beef! е като Esquire, но вместо костюми има месо. То е за мъже, които се интересуват както от рецепти, така и от пазара за риба тон в Токио, от най-острите ножове в света, или от налягането в машините за еспресо.
Всеки продукт, който се споменава в списанието, може да бъде купен от уебсайта на списането – http://www.beef.de/.
Освен че акцентът е повече върху технологията и науката в готвенето, списанието има впечатляващ дизайн и фотографии, и се печата на четири вида хартия. Текстовете са за всичко, което 30-годишните мъже с обещаваща кариера трябва да знаят: как се обезкостява заек, как се различават сортовете вина, че най-хубавото уиски в света идва от Япония, а не от Шотландия, или за пекински ресторант, специализиран в готвенето на мъжки гениталии – било то от костенурка или от елен.
Цената на списанието е 9.80 евро.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
12, 23, 03 Януари 2010, 12:23
Сега по-рядко ще говорят за коли, и ще се изявяват в нещо смислено, красиво и вкусно с което да впечатлят гостите
17, 49, 17 Декември 2009, 17:49
КРАЙНО ВРЕМЕ БЕШЕ ДА ИЗЛЕЗЕ НЕЩО СМИСЛЕНО.
Т.Е. ЗА МЪЖЕ!!!!!
Най-четени статии // за Октомври
Реклама »