Членове от социалната мрежа Twitter влизат във винения бизнес, съобщи АП. С общи усилия те започват амбициозен проект, чиято цел е да събере пари за подпомагане на образованието и грамотността. Twitter се е ангажирала и с други социални проекти и каузи. Сега обаче това е първият официален опит на мрежата да събере пари. Според организаторите това ще бъде най-големият он-лайн винен проект до момента.
Третият участник в проекта е организацията Room to Read, която строи библиотеки и училища в развиващите се страни.
Идеята за начинанието дошла след като няколко участници в Twitter се свързали с Crushpad - услуга, която позволява на запалени по виното хора да направят свое собствено без да имат лозе. Crushpad им осигурява грозде, технология, оборудване, експертиза, място за съхранение и бутилиране. Клиентите могат да се ангажират в каквато степен пожелаят, може да проверяват виното на място /Crushpad е в Сан Франциско/ или по интернет.
Вината - шардоне и пино ноар - ще бъдат пуснати през лятото и ще се казват Fledgling.
Гроздето в момента ферментира.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights