С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини

Догодина ще се появи вино на Twitter

Бакхус
16 Октомври 2009, 14:00
Share Tweet Pin it Share

  Членове от социалната мрежа Twitter влизат във винения бизнес, съобщи АП. С общи усилия те започват амбициозен проект, чиято цел е да събере пари за подпомагане на образованието и грамотността. Twitter се е ангажирала и с други социални проекти и каузи. Сега обаче това е първият официален опит на мрежата да събере пари. Според организаторите това ще бъде най-големият он-лайн винен проект до момента.

Третият участник в проекта е организацията Room to Read, която строи библиотеки и училища в развиващите се страни.

Идеята за начинанието дошла след като няколко участници в Twitter се свързали с Crushpad - услуга, която позволява на запалени по виното хора да направят свое собствено без да имат лозе. Crushpad им осигурява грозде, технология, оборудване, експертиза, място за съхранение и бутилиране. Клиентите могат да се ангажират в каквато степен пожелаят, може да проверяват виното на място /Crushpad е в Сан Франциско/ или по интернет.

Вината - шардоне и пино ноар - ще бъдат пуснати през лятото и ще се казват Fledgling.

Гроздето в момента ферментира.

В началото на следващата година започват и първите дегустации. Бутилка вино Fledgling ще струва 20 долара, всеки 5 от тях ще отиват за Room to Read.

Share Tweet Pin it Share

Реклама »