Известно е, че гидът защитава до такава степен анонимността на инспекторите си, че те не могат да споделят за професията си дори пред приятелите и в семейството си.
Но издателите на "Мишлен" за Ню Йорк и Сан Франциско предприеха съвсем различна стратегия. Те позволиха на инспекторите си дори да постват мненията по Twitter.
Жан-Люк Наре, директор на изданието, обяснява пред в. "Ню Йорк таймс" решението така: "Това, което разбрахме от допитване в Ню Йорк е, че хората много добре знаят какво е "Мишлен", но не осъзнават, че зад него стои екип от истински професионалисти".
Новата стратегия се обяснява и с борбата на "Мишлен" с популярността на изданието Zagat, което се допитва до мнението на читателите си, и на интернет сайта TripAdvisor.
Първото издание "Мишлен" за САЩ беше през 2006 г. за Ню Йорк.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights