Магазинът ще бъде разположен върху 13 хил. кв.м площ. В обекта ще се предлагат повече от 50 хил. артикула. Близо 3500 от тях ще бъдат с марката "Карфур", тъй като стратегията на веригата е да поддържа да предлага богат асортимент на конкурентно ниски цени. "Амбицията ни е да бъдем по-евтини от останалите търговци във всички сегменти на пазара", коментираха от компанията.
Зад чисто статистическите данни се крият много обособени секции, сред които топъл бюфет, кът за шоколадови изделия, дрогерия, козметична зона. В хипермаркета "Карфур" ще могат да бъдат открити още мебели, фитнес уреди и много стоки от типа "направи си сам".
След първия обект плановете включват и изграждането на още над 20 магазина от типа хипер- и супермаркети в следващите 5 години. Според екипа на "Карфур" в България все още е незаета нишата на модерната търговия в хипермаркетите и затова компанията ще насочи усилията си именно към този сегмент.
"Карфур" е ключов наемател и в изграждащия се "Гранд мол" (Grand mall) във Варна, в който инвеститор е "Оркид дивелопмънтс" (Orkid Developments Group). Там "Карфур" ще ползва 9300 кв.м площ за срок от 30 години. Молът ще бъде завършен и ще отвори врати през 2010 г.
Именно тогава се очаква конкуренцията в сектора на бързооборотните стоки във Варна да се изостри значително. В момента в града оперират българската верига "Пикадили", "Метро", дискаунтърът "Кауфланд" и "Билла".
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
09, 30, 16 Юни 2009, 09:30
защото така
09, 29, 16 Юни 2009, 09:29
защо ли е евтино в този магазин
09, 27, 16 Юни 2009, 09:27
защо ли е евтино във този магазин
Най-четени статии // за Октомври
Реклама »