Консумацията на сандвичи във Франция през 2008 е била с 11% повече от
предходната година, което е значителен ръст в сравниение с предните четири
години, когато увеличението не е било повече от 8%. Според проучванията
пазарът на сандвичи се разраства със скоростта на веригите за бързо хранене.
От това най-много губят кафенета и ресторанти. От някои вериги заведения
съобщават за спад в посещаемостта за обяд с близо 20%.
Анкета между 10 000 души показала, че шест от всеки десет предпочитат да си
вземат храна за из път, отколкото да седнат и да се нахранят в заведение.
Освен че сандвичът е сред по-евтините варианти в обхванатата от криза
Франция, изборът вече е достатъчно богат, за да угоди на почти всеки вкус.
Въпреки всичко фаворитът за французите все още си остават сандвичите с
багета, а най-обичаният е класическият сандвич с шунка и масло.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights