Ресторантьорът Питър Илич, собственик на веригата Little Bay, махна всички цени в менюто си от началото на февруари и покани клиентите си да плащат по своя преценка, колкото според тях заслужават храната и обслужването в ресторанта.
Илич, който за пръв път въвежда тази идея в един от ресторантите си още през 1984, се надява своеобразната промоция да привлече към заведението на
"Фарингдън роуд" в Лондон градски работници с по-ниски доходи. "Стори ми се, че това е най-доброто решение за всеки по-беден гост. Напоследък в
ресторанта влизат все повече клиенти, които търсят евтин обяд. Ние сме известни с чудесната си храна на конкурентни цени, а сега това е най-доброто
съотношение качество-цена за дадено ястие."
Собственикът не е определил никакъв минимум. Просто се надява хората честно да си плащат колкото храната заслужава. Менюто включва ястия като миди по
моряшки, печено пиле и бийф бъргър с пастет от гъши дроб.
Концепцията "плати колкото прецениш" е възприета от доста пъбове и ресторанти в английската столица през последната година като един вид примамка за клиентите с ограничени финансови възможности.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
23, 43, 09 Февруари 2009, 23:43
Това може да се предложи, мисля само в заведения от типа "столово хранене през обедната почивка".....нещо набързо -за малко пари. Едва ли уважаващ себе си и продукта, който предлага на пазара ресторантьор ще се насочи към клиенти " с ограничени финансови възможности "....Именно към такива клиенти се насочват лондонските пъбове.....
15, 54, 09 Февруари 2009, 15:54
Не може, понеже по манталитет българина е тарикат и по-скоро ще гледа да прекара другия, вместо да оцени обективно труда, който е положен.
За съжаление!
12, 16, 09 Февруари 2009, 12:16
Защо да не може?
17, 25, 07 Февруари 2009, 17:25
Интересно. Жалко, че в България не може да се подходи по този начин към пазара.
Най-четени статии // за Октомври
Реклама »