Британецът, станал известен с препарирана акула, представяща "Физическата невъзможност на Смъртта в представите на живите" през 1991 г и с диамантен череп през 2007 г, сега е впрегнал таланта си, за да създаде етикети за две марки вино в подкрепа на благотворителната организация Comic Relief.
Етикетите включват червената точка, запазена марка на Хърст, а вината са Red nose (червен нос) Pinotage Shiraz 2008 и Red nose White Chenin Blanc 2008. Всяка от бутилките ще е на цена от пет британски лири, от които по една се дарява на благотворителност.
Вината са производство на SAAM Mountain Vineyards, от района Паарл, Южна Африка и са избрани за проекта от Джансис Робинсън и Тим Аткин от Mountain Vineyards. Дегустационните им бележки, довели до този избор, са отпечатани на задните етикети на двете вина.
SAAM, което значи "заедно" на африкаанс, e смел опит за обединение на над 40 винопроизводители с изби от Паарл до Дърбанвил Хилс. Специалната серия вина е в продажба в Обединеното Кралство от 1 февруари.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights