С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини

"Виа Озоника" представи нова програма с винени турове за 2009 г.

horemag.bg
22 Януари 2009, 15:37
Share Tweet Pin it Share

Представянето бе под формата на специално събитие на тема "Виното като изразно средство", което се проведе в ресторант "Скарабар". Водещ на дегустацията бе известният винен експерт и консултант Яна Петкова.

По думите на Деница Йонкова, управител във "Виа Озоника", в близките години българските ценители ще обогатяват винената си култура чрез участие в тематични дегустации и обиколки, а България постепенно ще бъде преоткрита като място, предлагащо автентични изживявания, свързани с виното.

Сред акцентите на програмата през тази година са празнуване на Трифон Зарезан в село Брестовица, Пловдивско, известно с традициите си в производството на уникалния български сорт мавруд, както и Великденски тур в любимия на мнозина винарски район около Мелник. През юни предстои няколкодневен маратон в Южна България с дегустации в четири модерни и новаторски изби. През есента са планирани винени турове в Северна Гърция и в Северозападна България.

Същевременно виртуалната географска карта на тематични дегустации в София включва страни с богати традиции като Испания и Италия, както и такива с творческо отношение към правенето и маркетинга на вино като Австралия, Аржентина и Чили.

Дегустацията отбеляза и една година винени събития с "Виа Озоника". През 2008 г. най-много участници привлича "Вино по време на футбол" /дегустация на австрийски вина по време на Европейското първенство по футбол/, голямо е любопитството към комбинацията на розе и индийски хапки и към дискусията относно винените етикети, а пример за стилна дегустация - "вечната класика" Франция с вина от Бордо, Бургундия и Долината на Рона.

Екипът на "Виа Озоника" предлага и индивидуално разработване на корпоративни винени турове и дегустации, съобразени с интересите на хората в съответната фирма.

Share Tweet Pin it Share
Ключови думи:  винен туризъм, дегустации

Реклама »