Продажбите на вина от Съединените щати в Обединеното кралство са се покачили с 5% от миналия ноември до сега, за сметка на френските, при които има спад от 3%. Пазарнията анализатор Стюарт Блънт от Nielsen казва, че американците са изпреварили в класацията чрез много силен и ловък маркетинг на търговски марки. Много потребители разпознават техните марките и затова купуват вината им, докато френските им звучат по-непознато и минават за рискована покупка.
Французите са изгубили и предимството, което доскоро имаха заради по-ниските цени на някои от своите вина - клиентите вече не се придържат към по-евтиното, а се обръщат към по-скъпи бутилки в търсене на качество.
Друго предимство на Съединените щати е нарастващата популярност на розето, голяма част от което идва от Калифорния.
Французите обаче са задържали лидерството си по приходи от продажби в заведения.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights