Това отразява намеренията на компанията да се разпростре по нови пазари, особено в Европа, вместо да разчита на старите.
В потвърждение на тази политика, "Старбъкс" има намерение да отвори и второ заведение в София до НДК. "След като видим как се развива веригата в България, ще преценим и къде другаде да навлезем", обясни още Калфакакос, цитиран от в. "Дневник". "Старбъкс определено няма да дойде тук само заради 2 заведения", уточни той.
Феноменът "Старбъкс" е с такъв мащаб, че неотдавна на англоезичния пазар излезе посветена на него книга – Starbucked, която описва противоречията, с които популярността на веригата е възприемана по света. "Бакхус" вече писа за някои аспекти от нея.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights