Освен поканата за коментари по основната промяна, която беше цел на продължителна профсъюзна кампания, правителството събира мнения и за подобряване на качеството на информацията, която получават клиентите на обслужващата индустрия.
"Когато хората оставят бакшиш те очакват той да се прибавя към заплатата на персонала, а да не се използва като част от минималното заплащане.", каза министърът на заетостта Пат МакФейдън "Това е въпрос на честност и чувство за справедливост."
"Ние също така искаме работодателите да изясняват как разпределят бакшишите, за да могат клиентите да знаят къде отиват парите им.", продължава той.
В изявление на British Hospitality Association се казва: "Изключително важно е промените да се извършат правилно, така че да могат да предпазят хилядите заети в тази индустрия, чиято работа може да бъде застрашена, когато тази промяна повиши себестойността на услугите във време на икономически спад".