Асоциацията Wines of South Africa (WoSA), която промотира продуктите на винената индустрия в африканската държава, пусна на пазара нова серия вина, наречена Fundi. Средствата от продажбите са предназначени за финансиране на обучителна програма за 2010 винени сервитьори специално за световното футболно първенство.
Според Сю Бърч, изпълнителен директор на WoSA, общите познания за виното в страната и за това как то да се предлага на клиентите трябва да бъдат значително подобрени.
Програмата ще бъде създадена и проведена от Let's Sell Lobster, местна компания специализирала се в подготовката на персонал за първокласно обслужване. Курсовете на фирмата са интерактивни и забавни според думите на мениджъра Роб Арнолд. "Когато говорим за каберне совиньон, например, ние го описваме като слон - с голяма структура, плътна кожа и тъмен цвят." добавя той.
Вината Fundi са подбрани от Гилдията на винарите в Кейп и са произведени от Hartenberg, Anwilka, Stellekaya, Company of Wine People и Waterkloof.
Официален доставчик на вино за футболното първенство е Nederburg, което позволява вината на компанията да носят логото на Световната купа.
Южноафриканците се надяват поне на 3 милиона туристи в периода юни - август 2010, който съвпада със слабия туристически сезон на страната.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights