Многоцветни венчелистчета, създаващи елегантен ефект. Идеята на лимитираната бутилка Floral Edition Rosé Brut е изрисувана върху бяла, сякаш порцеланова повърхност. Показана на Milan Design Week 2015 в салона Superstudio с дегустация, за да се даде по-широка гласност на така обичаните пенливи италиански вина.
Valdo разпространява по света ценностите на Произведено в Италия - вкус на съвършенство, красотата на Италия като страна и италианският лайфстайл и "начин на живот".
Пенливото розе идва от Valdobbiadene, уникален винарски район, където прекрасни лозя, разположени по хълмовете създават прекрасно грозде, трансформирано от Valdo със своя дългогодишен опит в златни пенливи вина с непогрешим вкус.
Valdo Floral Edition Rosé в специалната лимитирана бутилката проектирана от Fabrizio Sclavi, моден журналист и редактор, директор на големи списания като Donna, Mondo Uomo, Gulliver и Amica, отговарящ за лайфстайл страницата на Corriere и Gazzetta dello Sport.
Той е определян като "занаятчия на цветовете" заради голямата му страст към рисуването. Майстор в тълкуването на обекти и фото истории със силен стил, комбиниращ японска графика и вдъхновен от Andy Warhol. Valdo избра изкуството на Fabrizio Sclavi като перфектен символ на идейната философия на избата, а именно: "Prosecco Valdo for life lovers".
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights