МЕТРО Академия отпразнува своя трети рожден ден с парти за партньори и клиенти и невероятно гастронимечско шоу, в което 16 топ готвачи от най-добрите български ресторанти и кетъринг компании представиха неустоими кулинарни шедьоври. Всеки от готвачите демонстрира свои индивидуални концепции базирани на българска традиционна и световната кухня, основани на богатото разнообразие от продукти, предлагани в магазините на МЕТРО България. Гостите успяха да опитат пастърма от патешко филе с дървесни билки, мус от патешки дроб, чийзкейк от 2 вида сьомга, френски макарон с портокал, мента и шоколад, кюфтенца от тигрови скариди, шоколадово суши, тиквеник с розова вода и пица направена с тесто от 85% вода с брашно и квас.
Професионалният учебен център на МЕТРО кеш енд Кери бе създаден преди 3 години, за да фокусира усилията на компанията върху основната й целева група – хотелиер, ресторантьори и кетъринг компании (ХоРеКа). "За изминалите години МЕТРО Академия се превърна в привлекателно място за обучения, демонстрации и дискусии, място, в което готвачите и баристите от цялата страна имат възможност да обменят идеи и умения с доказани професионалисти в своите области.", каза в обръщението си към гостите д-р Кристоф Шулте, управляващ директор на МЕТРО Кеш енд Кери.
Свои поздравления отправиха и предедателите на двете основни професионални обединения на готвачите в България – Анри Токев от БАПГ и Жоро Иванов от Евро-Ток, които благодариха от името на своите членове за подкрепата оказвана от страна на МЕТРО Академия за успешното развитие на тяхната гилдия.
Професионалните клиенти и гости на партито успяха да видят и представянето на кулинарното риалити шоу, в което МЕТРО се включва като основен партньор – MasterChef, а на специална томбола бе разиграна възможността екип на един от гостите да се обучава на готварски умения в МЕТРО Академия.
От своето създаване досега МЕТРО Академия е реализирала близо 100 кулинарни курса. По отделни програми са обучавани над 400 курсисти. На стаж са били повече от 40 деца от професионалните училища по готварство и туризъм. Програма "МЕТРО Академия на колела" е имала 25 гостувания в цяла България, за да подкрепи бизнес партньори от ХоРеКа сегмента на място. Многобройни са и откриванията на летния и зимния туристически сезон - в курортите по Черноморието и в зимните центрове, които МЕТРО Академия е осъществила.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights