Това показват резултатите от неотдавнашна анкета за londonrestaurantawards.co.uk. При проучване сред 1143 клиенти, проведено чрез toptable.com, участниците са били помолени да назоват трите най-дразнещи неща, свързани с посещението на заведения.
Повече от половината анкетирани посочват на първо място грубите сервитьори и бавното обслужване като причина за неприятно изживяване в ресторант. Те са следвани от прекалено малките маси или тясното разстояние между тях, както и непознаването на менюто от страна на обслужващия персонал, а също и мръсните чаши. Едва 38% от анкетираните са се оплакали от надценката за сервиз.
Силвано Жиралден, салонен управител на легендарния ресторант Le Gavroche в лондонския квартал Мейфеър казва: "Дори храната да е най-добрата на света, която някога сте опитвали, една вечеря може да бъде напълно съсипана от лошо сервиране. Доброто обслужване трябва напълно да ви улеснява, да разпознава нуждите ви, но в никакъв случай да не бъде натрапчиво - добре е почти да не забелязвате присъствието на сервитьора. Грубото държане е непростимо, клиентът може и да не е винаги прав, но винаги трябва да бъде уважаван."
Като други поводи за разочарование от ресторантите, анкетираните са посочили липсата на британско поведение у сервитьорите, а също и бедния избор от вегетариански ястия в менютата.
Бизнес: Капитал • Кариери • Бизнес • Регал • Одит
IT: Digitalk
На английски: Kapital Insights
12, 01, 21 Юли 2009, 12:01
rj6rcR hqkrioiy tsyzladc vlhhslro
12, 08, 07 Ноември 2008, 12:08
servitior ili mo6emnik tova e vaprosa s ndpisvaneto na smetkite
Най-четени статии // за Октомври
Реклама »