С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Реклама

Гастрономическо шоу с участието на 27 топ готвачи отбеляза четвъртия рожден ден на МЕТРО Академия

МЕТРО Академия
11 Февруари 2016, 15:36
Share Tweet Pin it Share

През последните 4 години екипът на МЕТРО Академия е сред основните партньори на събития като българското издание на "кулинарните Оскари" Bocuse d’Or, Кулинарна купа на България, Балканска кулинарна купа, "Ресторант на годината" и много други.

МЕТРО Академия е организирала близо 214 кулинарни курса с над 40 теми, а по отделни програми са обучавани над 1530 курсисти.

МЕТРО Академия отпразнува своя четвърти рожден ден с парти за партньори и клиенти и невероятно гастронимечско шоу, в което 27 топ готвачи от най-добрите български ресторанти и кетъринг компании представиха кулинарни шедьоври от четирите посоки на света – основната тема на празничната вечер.

"Вече 4 години нашата Академия е ръката, която МЕТРО подава на своите приятели и партньори от професионалната общност, за да подкрепи успеха на техния бизнес.", каза в обръщението си към гостите Вероника Пунчева, управляващ директор на МЕТРО Кеш енд Кери България.

Професионалният учебен център на МЕТРО Кеш енд КериБългария бе създаден преди 4 години, за да фокусира усилията на компанията върху основната й целева група – хотелиери, ресторантьори и кетъринг компании (ХоРеКа). Димо Димов, вицепрезидент на Българската асоциация на професионалните готвачи, благодари от името на нейните членове за подкрепата оказвана от страна на МЕТРО Академия за успешното развитие на тяхната гилдия.

Празникът се превърна в истинско кулинарно риалити, в което над 200 гости успяха да проследят "на живо", на видео екран, финалното приготовление на блюдата и представянето им от самите автори. Кулинарното разнообразие от 4-те посоки на света представиха утвърдени имена като Милен Панев, Радо Кирязов, Димо Димов, Ники Илиев и Георги Ерменков, Кристиян Косев и Георги Добрев, Петър Николов, Ради Йорданов и други.

Сред гост-готвачите бяха и победителят от последното издание на Кулинарна купа на България Цветомир Николов, както и българският финалист за европейското издание на конкурса Bocuse d’Or Антонио Иванов и отборът му съставен от Симеон Николов и Юлия Панджерова.

За десертите основен принос имаха Ради Стамболов и Алекс Иванчев, а тортата бе дело на Елица Божинова. Гостите имаха възможност да влязат и в модерно обзаведената кухня, за да опитат десерта сред работната атмосфера на академията, в компанията на професионалните готвачи.

На специална томбола бе разиграна възможността екип на един от гостите да се обучава на готварски умения в МЕТРО Академия, а двама кулинарни блогъри, Катерина Рангелова и Таня Донева, получиха награди за своето участие в коледното предизвикателство на МЕТРО Академия, да представят традиционна трапеза за Бъдни вечер и 5 степенно празнично новогодишно меню.

През последните 4 години екипът на МЕТРО Академия е сред основните партньори на събития като българското издание на "кулинарните Оскари" Bocuse d’Or, Кулинарна купа на България, Балканска кулинарна купа, "Ресторант на годината" и много други.

МЕТРО Академия е организирала близо 214 кулинарни курса с над 40 теми. По отделни програми са обучавани над 1530 курсисти. На стаж са били много възпитаници от професионалните училища по готварство и туризъм. Програма "МЕТРО Академия на колела" е имала десетки гостувания в цяла България, за да подкрепи бизнес партньори на МЕТРО на място.

Многобройни са и откриванията на летния и зимния туристически сезон - в курортите по Черноморието и в зимните центрове, които МЕТРО Академия е осъществила. МЕТРО Академия е и мястото, което кулинарни блогъри и любителите на хубавата храна вече разпознават като пространство за интересни събития и срещи.

Метро Академия придобива все по-голяма популярност и сред международната общност в България – все по-често нейни гости са посланиците на различни държави, които избират Академията, за да представят своите национални вкусове и свои компании, желаещи да навлязат на българския пазар. Академията е един от основните партньори на благотворителните инициативи на Межународния женски клуб в България.

Share Tweet Pin it Share

Реклама »